Free your mind

Tjaa

Hittils har min vändatillbakadygnet-plan inte fungerat jätte bra x) Men imorrn kommer det ändras för då måste jag gå upp tidigt. Då är de körlektion som gäller! Idag händer inte så mycket, ska ta och städa rummet snart, sen blir de väll att läsa lite mer teori. Senare tror jag att syrran kommer hit.. och så ska ja förmodligen träna ikväll! Där har ni min dag i runda svängor :)

Tjao

Dagens låt: Boys Like Girls - Love Drunk

Hittade inte studio versionen på youtube, den va tydligen inte tillåten i svergie ;s Men slänger upp ett klipp på en akustisk version, och en spotify länk till studion under klippet! =)



Love Drunk - Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0