Heal me, i'm hartsick..

Idaag har varit en jobbig och tölig dag! Gick upp tiiidigt för att kunna dusha, för idag skulle de stänga av vattnet klockan 7 så skulle vi renoverat badrummet. Men så ringer dom sen och säger att killen som skulle komma va sjuk å de hade ingen annan. KUL! SÅ masa iväg till skolan, dampade på min dåliga dator där som inte gick att formatera utan problem, sen repa massa i skolan för musikläraren fick för sig att vi ska spela massa låtar inför ettorna på fredag :P men men, vi är bäst så ;) Efter skolan kom mamma och hämtade mig så skulle ja övningsköra lite, men orkade inte länge pga fet huvudvärk. En gammal lagning i en tand har lossnat så jag kan inte dricka nått utan att de isar som bara den, så har fått minimalt med vatten idag. Sov två timmar när jag kom hem sen dess har jag slappat! Där har ni min dag! :P Orkar inte skriva nått värd idag.

Tjao

Dagens Låt: No Vacancy - Heal Me, I'm hartsick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0