My Weekend

Vill ha körkort nu!!

Vart lite dåligt med inlägg nu, men har inte gjort så speciellt mycket i helgen :P Drog till molkom igår och va med henke frida och kajsa :) Chillade mest. Sen idag så låg vi och sov till klockan tolv, riktigt bra har de gått att gå upp tidigt för att förbereda för skolan!! Sen degade vi bara sen åkte ja hem :P Har vart ute på långpromenad med min över speedade jycke nu på kvällen med. Sista lediga dagen imorrn sen börjar jag sista året på gymnasiet! Sjukt! Kommer nog gå lika fort som de första två åren har gjort, sen är jag fri! Dock så planerar jag ju att läsa vidare nästan direkt, menmen :P Nu blir de att glo lite TV!

Tjao!

Dagens Låt: Eminem feat. Dido - Stan

Älskar texten i den här låten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0